Tuesday, September 15, 2009

contoh terbaru sijil SILk..



aku xpandai sgt dlm hal2 ni...
so..
aku harap sape2 yg ade pglmn dlm buat sijil ni
bagi komen ckit..



Thursday, September 10, 2009

Assalamualaikum....

Hari ni, arido dah jumpa dengan penyelia arido untuk ambik bab 1
hmm... arido bersyukur sangat sebab penyelia arido boleh terima bab 1 tu
cuma arido kena baiki dia punya rujukan dan juga senarai kandungan bagi bab 1
alhamdullilah...
arido bersyukur sangat2.. coz lepas ni arido dah boleh tumpukan pada bab 2 dan bab 3 pulak
terima kasih Pn.. di atas komen yang membina..


Saturday, September 5, 2009

Cerita Budak-budak Linguistik

Hari ni.. budak-budak linguistik buat majlis berbuka puasa
nak tahu x kat mane?
hmm... sudah semestinye la kat resort za'ba
sana kan tempat yang tenang dan bebas dr segala gangguan
ha3... kata Mr. AJ la
majlis 2, simple2 je
but.. still meriah dgn gelagat budak2 ni
mgkn ni akan jadi satu memori manis bagi kite semua bile dah konvo kelak
yela... kite kan xpernah buat majlis bersame2 mcm ni
arido rase la, bile dah tahun 3 ni.. hubungan kite semua pun dah makin rapat kan....
bagus la 2... lagipun kite hanye ade 2sem je lagi kat ukm ni
rase sedih la pulak.. hu3..

Selamat datang ke Resort Za'ba

hero-hero linguistik ngah siapkan dapur tuk bakar ayam

wah... wah... eddy ade bakat la... nanti leh jadi tauke ayam bakar ni.

ish... ish... ish... sempat lagi bergambar... he3

Nape dgn amin 2? seronok sangat ke bakar ayam dgn eddy 2?






Tuesday, September 1, 2009

Dah beli juadah berbuka ke?




Hari ni... arido rasa nak berbuka dengan nasi kerabu lah...
dah lama x makan nasi kerabu.
pastu, kuih lak... arido beli samosa dengan popia
hmm.... cukup la 2 buat bbuka jap lagi..
ooooya... lupa lak.
nak minum air pe erk jap ag?
hmm.... jus dragon fruit? atau milo ais???
confius....

salam....

Hari ni arido dah hantar bab 1 kat penyelia arido
harap... draf 1 bab 1 tu akan diterima
insyaallah.... aminnnnn......